Jak zwrócić sprzęt do Vectra?

Jak zwrócić sprzęt do Vectra?

18 kwietnia, 2020 0 przez znawca Antyków

Jak zwrócić sprzęt do Vectra? Vectra i zwrot sprzętu – co powinieneś wiedzieć po słowu lub rozwiązaniu umowy?
Abonenci firmy Vectra powinni zwrócić sprzęt do operatora, kiedy tylko odda się ich umowa. Cała procedura zwrotu została znacznie uproszczona. Klienci mogą wydać wszystkie dania na cztery różne sposoby. Postać z nich istnieje bezpłatna, i sam wymaga poniesienia kosztu wysokości 50 zł. Jak zwrócić sprzęt do Vectra? Poniżej przedstawione są wszystkie rodzaje.
Vectra i zwrot sprzętu są możliwe przez Paczkomaty

Jak oddać dekoder do Vectra?

 

Przy użyciu z ostatniej drodze musimy spełnić formularz zgłoszeniowy dostający się pod aktualnym adresem: zwrot sprzętu do Vectra za pomocą Paczkomatu InPost. Po jego dokonaniu na adres e-mail również na punkt telefonu otrzymamy 10-cyfrowy kod umożliwiający nadanie paczki w każdym Paczkomacie na gruncie kraju. Pełna lista punktów prosta jest pod tym linkiem: lista Paczkomatów InPost. Odpowiednio zabezpieczony sprzęt możemy założyć do skrytki w paczkomacie i bawić się zwrotem. Pamiętajmy, iż więc na nas odpowiada odpowiedzialność za odpowiednie zapakowanie przesyłki. Jak pakować różne towary przeczytasz na własnym blogu w zakładce „Sposoby pakowania”.

Expresowa wysyłka

Expresowa wysyłka

Zwrot sprzętu do Vectry za pomocą kuriera

Tutaj podobnie, kiedy w sukcesie Paczkomatów musimy spełnić formularz dostępny pod aktualnym adresem. Po jego zastosowaniu otrzymujemy na adres e-mail list przewozowy, który potrzebujemy wydrukować i dać kurierowi. Podobnie, jak już musimy dokładnie zapakować sprzęt, żeby nie uszkodził się on podczas transportu. Trzeba uważać, aby paczka nie była szersza, niż 5 kg.
Zwrot sprzętu do biura klienta Vectra

Sprzęt możemy wydać więcej w dowolnym Biurze Obsługi Klienta. Lista punktów jest przydatna tutaj. Zwrot w ostatnim stanowisku więcej jest bezpłatny.
Usługa odbioru sprzętu z Vectry

W ostatnim wypadku możemy zetknąć się z człowiekiem Vectra, by otrzymałeś on sprzęt od nas z domu. By to stworzyć wystarczy, że zamówimy usługę pod numerem: 801 080 180 (numer dostępny z telefonu stacjonarnego) lub 58 742 65 00 (dostępny z telefonu komórkowego). W ostatnim fakcie będziemy potrzebowaliby natomiast zapłacić 50 zł.

Uwaga: W wszelkim z faktów musimy zapakować wszystkie stronie, które oryginalnie znajdywały się w pudełku np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego, kabel HDMI, kabel euro itp.

Sprawdź na śledzenie paczek